Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.08.2012 08:49 - Въпреки всичко
Автор: strannichka Категория: Лични дневници   
Прочетен: 766 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 09.03.2013 07:57


Здравей ,

Това би могло да е писмо със заглавие  "Въпреки всичко".

Направи ми впечатление една фраза "живей на пук".  Долу горе смисълът е същия. Може би цял живот живеем на пук, но все пак аз започнах да усещам противопоставяне след 40-те си години.  Ходехме на планина, но тялото ми не можеше да достигне полета на мисълта и желанието на ума, усещах ограничението на материалното.  Помагах си с хапчета - главоболие, алергия, кръвно....Дали едно отслабване ще помогне, но не... Изскочиха други пречки. И какво да правя?  Казвам си   "Въпреки всичко, ще правя каквото реша".  Е, то вече не се получава, както преди -  "Не ми пука, колкото мога и както мога"   Тъкмо се стабилизирах в това си русло и живота започна да ми отнема любимите или да ги изпраща на големи разстояния, далече, далече...... "Въпреки всичко, аз съм тук и ще прав, каквото реша, колкото мога и както мога"
Е, започнах вече да разбирам будиските притчи.  И без друго съм си склонна към философски отклонения. Често си спомням за една притча, в която някой си бог поискал да слезе на земята, и обичал, и губил, и страдал, и забравил, че е бог много животи, докато отново успял да се извиси.
В подобни ситуации вероятно и другите усещат същото - дали ме успокоява това? Е, поне се чуствам една от всичките....  
Изпратих това писмо на една приятелка, а сега реших да го споделя и с други непознати приятели. Успех на всички!
 



Тагове:   писмо,   живот,   приятели,   на пук,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: strannichka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 21842
Постинги: 11
Коментари: 2
Гласове: 11
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031